Stuttligt, tá reklamufólk skulu vera snild.
Nú Atlantsflog fer at krevja pening fyri máltíðir og sterkan løg umborð eitur tað á reklamumáli:
"Frælsi at velja ein betri bita."
Reklamufólkini kundu eisini sagt um nýggja matarpolitikkin:
"Frælsi at sleppa undan atlantic-bollanum."
Atlantsflog hevur higartil havt ta standandi hóttanina móti øllum komandi kappingarneytumum, at felagið kann leggja rullupylsu aftur á ókeypis rugbreyðið. Nú hvarv tann hóttanin, so kanska fara onnur flogfeløg nú at ressast við og bjóða seg fram á Føroyarutuni.
Men um eg skilti Johonnu á Bergi frá AA rætt í Degi og Viku í kvøld, so væntar hon vøkstur upp á
7-8% í ferðafólkatalinum. Um vit taka ferðafólkatalið í fjør, so er tað
ein vøkstur upp á sløk 30.000 ferðafólk. Og talið á bíligum ferðaseðlum
til og úr Danmark hækkar úr 35.000 upp í 45.000. So vítt eg dugi at
rokna, so verða ikki nógvir eyka bíligir ferðaseðlar til tey ferðandi - í
hvussu so er ikki til øll. Og hetta skrivi eg bara, tí eg ivist í um
tað verður bíligari fyri tey flestu.
Vit, sum plaga at fáa okkum ein lítlan í flogfarinum, fara nokk ikki at líða nakra neyð.